Conversion Workshop

De Conversie Workshop staat - hoe kan het ook anders? - volledig in het teken van het vergroten van de conversie op jouw website.

Fase 1

  • We beginnen met het bepalen van het doel van de website met behulp van tools zoals B-Hag en The Why;
  • Het beschrijven van de doelgroep doen we op een leuke manier door het opzetten van persona's;
  • Wat doet je concurrent goed en wat zouden we zeker niet nadoen? We gebruiken de Brand Pyramid om je te onderscheiden van je concurrentie. Dit, tezamen met het bepalen van het budget en planning, is het startpunt van de Conversie Workshop.

Fase 2

  • Webdesign: onderzoeken hoe we een goede eerste indruk kunnen achterlaten. Dit is belangrijk omdat de bezoeker interesse krijgt in de propositie;
  • Interaction design: we definiëren per persona welke informatie de bezoeker nodig heeft om prospect of klant te worden. Dat doen we middels het creëren van paden door de website;
  • Copywriting: we stellen de tone-of- voice op en schrijven 'action driven' teksten die de bezoeker stimuleert om door te klikken;
  • Conversie: als laatst zorgen we voor de transactie.

Belangrijk onderdeel van de Conversie Workshop is het bepalen wat een een conversie mag kosten om een gezond business model te creëren. Hoe we dit doen? Neem contact met ons op, we delen graag onze kennis.