KMGroup BV

Wij zijn onderdeel van de internet investeringsmaatschappij KMGroup BV, welke deelneming heeft in verschillende internetbedrijven:

  • Kortingisleuk.nl om A-merken zoals Unilever, Proctor & Gamble, Heineken, Coca Cola etc te helpen hun producten efficiënter in de markt te zetten;
  • Deep Graphic Design voor onderscheidende designs en interaction design;
  • PANGAEA Digital Agency voor internet marketing consultancy;
  • Newhealth Collective is een joint venture met Parnassia Groep. Het e-health platform is ontwikkeld voor de GGZ markt om patiënten online te behandelen;
  • The Hotel Agency om Hotel Groups wereldwijd te helpen het onderscheid te maken op het digitale vlak, strategie, training en corporate identity.

De KMGroup BV heeft meerdere succesvolle exits gecreëerd:

  • Kortingisleuk BV is in 2016 verkocht aan Mediaconcern Sanoma NV
  • NBSNederland BV, VCANederland BV en BHVNederland BV zijn in 2008 verkocht aan Kiwa N.V.;
  • De participatie in Videoboard BV en Videorecruitment BV is in 2013 verkocht aan de oprichter/eigenaar.

KMGroup zet samen met PANGAEA Digital Agency eigen proposities in de markt. Het belang van het internet is voor deze proposities zo groot, dat het voor beide partijen interessant is als KMGroup een aandeel neemt in het bedrijf. KMGroup wordt beloond op basis van de behaalde resultaten. Het voordeel van deze opzet is dat KMGroup en PANGAEA te allen tijde voorop lopen met internet ontwikkelingen. Nieuwe ontwikkelingen worden als eerste getest in een ‘eigen omgeving’ en wanneer ze succesvol zijn kunnen ze met gedetailleerde ROI ingezet worden voor de klanten.