Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .

jouw-bedrijf-overview-pangaea

Start-up
Platform

Kick-start je bedrijf -> Start-up Platform!

Voor jouw Start-up wil je je eigen platform hebben. Daarmee heb je flexibiliteit en voeg je waarde toe. Daarnaast is het voor veel investeerders een noodzaak om je eigen platform te hebben.

Speciaal daarvoor hebben we ons platform ontwikkeld. En het mooie is, de basis zit er al in. Content management, e-commerce koppelingen met ERP systemen, responsive website en ook een native App voor iOS en Android.

We hebben het platform succesvol ingezet voor onder andere VCANederland (verkocht aan KIWA N.V.), voor KortingIsLeuk/Scoupy (verkocht aan Sanoma N.V.) en voor NewHealth Collective (verkocht aan Parnassia Groep B.V.). Daarnaast hebben we nog veel meer interessante cases waar je veel van kan leren.



Laat ons je inspireren wat jij kan bereiken met het Start-up Platform. Neem contact met ons op, let's go!

Relevante Cases voor Start-ups

pangaea-cases-vca

VCANederland

VCANederland hebben we zelf opgericht als start-up en verkocht aan Kiwa N.V. na 4 jaar.

pangaea-cases-kortingisleuk

Kortingisleuk.nl

Kortingisleuk.nl is gestart als idee in Hotel New York in Rotterdam en na 5 jaar verkocht aan Sanoma N.V.

pangaea-cases-nhc

Newhealth Collective

Het succes van het online platform resulteerde in een joint venture met Parnassia Groep B.V.

pangaea-cases-png

Leer van ons!

Leer van onze successen (en mislukkingen, die zijn er ook :-) en maak jouw droomconcept waar!

Wij delen onze kennis graag!

E-commerce voor start-ups

Doelen stellen

Als start-up is het belangrijk om een doel te stellen voor de lange termijn (de B-HAG), voor over 1 jaar en korte termijn doelen waar je wekelijks naartoe kunt leven.


Je motiveert iedereen in de organisatie om een realtime dashboard te hebben en te vieren als je het (sub)doel hebt gehaald.

Doelgroep

De doelgroep die je voor ogen hebt in het begin is vaak niet de doelgroep waar je uiteindelijk succes mee behaald.


Door middel van gestructureerd experimenteren bepaal je met welke doelgroep jij je doel kan bereiken.

Investeringen

In de start-up fase rekenen we met het model dat iedere geïnvesteerde 1 EUR minimaal 3 EUR aan omzet moet opleveren.


Op basis van onze succescalculator kunnen we goed inschatten of jouw concept haalbaar is en wat er voor nodig is om het gestelde doel te bereiken.

ditdoenwij-strategy

Zo starten we

Fase 1

STRATEGIE & DESIGN

  • Het doel, B-HAG en korte finishes
  • Doelgroep bepalen
  • Business model opstellen
  • Visual Design maken
Fase 2

MINIMUM VIABLE PRODUCT

  • MVP zsm live
  • Doelgroep targetten
  • Dashboards instellen
  • Schaalbare techniek opzetten
Fase 3

IMPROVE

  • Analyseren, testen en verbeteren
  • Content verrijken
  • Optimaliseren campagnes
  • Ontwikkeling nieuwe features

Meteen doorpakken?

Wij vertellen je graag wat groot denken voor jouw bedrijf kan betekenen.

Je aanvraag is verstuurd! We nemen zo snel mogelijk contact met je op.