Cookie Instellingen

Deze website gebruikt Cookies.

Meer informatie over het gebruik van cookies en gegevensverwerking vindt u onder onze Cookie- en privacy-policy .

ERP-first E-commerce - Lees het artikel in het FD
hp8-hotel

TOURISM PIONEER

De bouw van een badhuis dat later zou veranderen in een hotel, is de start geweest van toerisme op Terschelling.


Hotel Paal 8 aan Zee is nu een sfeervol hotel waar rust, comfort en een prachtige zeezichtervaring samenkomen. Het hotel richt zich op zowel vakantiegangers als zakelijke gasten die willen genieten van een ontspannen verblijf aan het strand.

Paal 8 Restaurant aan Zee

CLEAR PICTURE

Hotel Paal 8 had een duidelijke visie voor hun nieuwe website, en samen hebben we die tot leven gebracht.


Tijdens onze workshop vertaalden we hun ideeën naar een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke site, waarbij we onze kennis van customer journeys, relevante content en responsive design optimaal inzetten.


Het resultaat is een website die zowel gasten inspireert als direct uitnodigt tot boeken.

Guiding the visitors

Op de website leiden we bezoekers op een natuurlijke manier naar het maken van een boeking. Door duidelijke ingangen, slimme navigatie en relevante content te gebruiken, vinden gasten snel wat ze zoeken.


Door regelmatig te analyseren hoe bezoekers door de site bewegen, kunnen we de ervaring blijven verbeteren en zorgen we voor meer directe boekingen.

CUSTOMER
JOURNEY.

Paal 8 Hotel aan Zee
Paal 8 Hotel aan Zee
hotelkamer-hotel-paal-8

INTEGRATED BOOKING ENGINE

Voor de website van Paal 8 Hotel aan Zee hebben we zelf een geïntegreerde boekingsengine ontwikkeld. Bezoekers kunnen nu direct hun verblijf boeken zonder dat ze worden doorgestuurd naar een externe website.


Dit maakt het boekingsproces sneller en overzichtelijker voor gasten, terwijl het hotel meer controle heeft over reserveringen en het aantal directe boekingen toeneemt.

Paal 8 Hotel aan Zee

THIS IS WHAT I NEED.

Alle ins & outs weten?/Neem contact op met Bas.


MORE AWESOME
CASES

PANGAEA heeft sinds 1995 voor veel klanten het verschil gemaakt op het internet. Bekijk al onze cases per categorie. De ervaring die wij hebben opgedaan gebruiken wij om voor onze nieuwe klanten en projecten direct raak te schieten.

Workshops

De strategie van PANGAEA gaat vérder dan alleen marketing en raakt vaak alle onderdelen binnen de organisatie. Het ontwikkelen van zo'n online strategie is dan ook complex en moet gestructureerd worden aangepakt. Op basis van onze kennis en ervaring geven wij 3 workshops om dit vorm te geven.